Antal Besökare

lördag 26 maj 2012

Dagens Dans-Video: After Dark Promotion Video

Dagens Dans-Video är en hyllning till After Dark, eftersom jag befinner mig i Malmö och har precis sett premiären av deras nya show. Jag har bara gjort några nummer men här kommer en promotionvideo jag gjorde för gruppen 1989 när de skulle lansera sig utomlands. Då hade jag precis regisserat min första hela After Dark show 1988. Här är det klipp från den och från många av deras tidigare shower. Här ser vi bl.a ett kort klipp ur "This is my life" som Lindarw även gör i nya showen - fast i en ännu maffigare version som fick stående ovationer. Nu har man ett nytt och stort gäng med dansare och drugor och det ger en fantastisk energi. Dessutom har man valt att jobba med många olika showmakare och koreografer så det blir väldigt många olika stilar, vilket är bra för föreställningen. Den nya showen kommer till Hamburger Börs den 21 september och kommer att bli stor succé. Boka biljett bums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar