Antal Besökare

onsdag 2 september 2020

Nu är vi uppe i 3.400 videos!!!! Därför dansar jag

Dagens Dans-Video är nummer 3.400 i ordningen!!! Helt galet. När jag började med att lägga upp en dansvideo om dagen för NIO år sedan, så trodde jag att jag max skulle få ihop hundra eller hundrafemtio stycken. Men det verkar inte finnas något slut. Det kommer nytt hela tiden - och ibland kommer det gammalt också, för gamla tv-shower från hela världen läggs ständigt ut på nätet. Jag har även plockat mycket från mina privata arkiv. Jag skaffade ju VHS-spelare redan 1978 och spelade in ALLT som hade med dans och show att göra sedan dess. Det är klipp som inte verkar finnas någon annanstans vilket har gett mig följare över hela världen som skriver och kommenterar och skickar andra förslag. Jag är glad och stolt att så många följer mig och gillar att kolla in bra dans. Så - för att fira 3.400 videos så dansar jag!!!! Det här är en samling klipp från min tidiga tidiga korta karriär som dansare, när jag medverkade i olika tv-sammanhang i sent 70-tal och tidigt 80-tal. Då var jag ung och snygg. Nu är jag bara snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar