Antal Besökare

onsdag 16 september 2020

Carole Baskin Pasodoble in "Dancing With The Stars" 2020

Dagens Dans-Video är hämtad från nya säsongen av "Dancing With The Stars" som hade premiär i amerikansk tv för 2 dagar sedan. I sin iver att höja tittarsifforna så tar dom in personer som är kända eller ökända i media. Förra säsongen hade dom Sean Spicer - han som var pressekreterare för Donald Trump och som ljög så näsan blev blå innan han avgick som en av de mest avskydda personerna i USA just då. Han dansade lika illa som han ljög och åkte ut ganska snabbt. I år har man tagit in Carole Baskin från Netflix-dokumentärserien om Tiger Joe. Om ni har sett serien så förstår ni hur kontroversiellt detta är. Hon anklagas bl.a för att ha mördat sin ex-make och matat sina tigrar med kroppen. Familjen till ex-maken betalade t.o.m en reklamfilm som sändes innan programmet där dom varnar för Carole. Men hon ser hur hennes "15 minutes of fame" kan bli några minuter längre. Jag är lika cynisk jag som lägger upp klippet här på bloggen. Jag brukar hävda att på min blogg är det bara "Det bästa med de bästa" men idag gör jag ett undantag. Att hon dessutom har mage att dansa till "Eye of the tiger". Det här är kitsch på hög nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar