Antal Besökare

söndag 22 mars 2020

Hollywood Dancing Mash-Up "Born to be alive"

Dagens Dans-Video är en sån där underbar video som nåt galet fan har suttit och redigerat hemma. Nån har tagit alla kända och ikoniska danser från Hollywood-filmer och lagt på musik efteråt. Klippen är underbara och jag tröttnar aldrig på att se vissa av dem. Tyvärr är jag inte lika hooked på låten; "Born to be alive" med Patrick Hernandez. Det var en jättehit på diskoteken när jag var ung, men jag gillade den aldrig. Tyckte den var banal och tjatig. Men man kan ju sätta på annan musik och titta på videon om ni är som jag. Nu när det är stiltje och vi måste hålla oss hemma, så kanske jag ska ge mig på att göra en sån här mash-up-video.... Kanske försöka få den att stämma ÄNNU bättre. Och till en grymmare låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar