Antal Besökare

fredag 23 oktober 2020

Marathon-haaste "Saturday Night Fever"

Dagens Dans-Video är idag nog en av de tamaste och mesigaste klipp jag nånsin lagt upp. Normalt brukar jag bara lägga upp dansvideos jag tycker är bra, speciella och som är fantastiska. Men jag har också en förkärlek för kitsch och gamla 70-talsshower och gärna videos där intentionen var att göra nåt fräckt och läckert, men det blev inte riktigt så. Att bara lägga upp en dålig video är inte så kul, men det här är så pass tamt att man tappar hakan. Jag är osäker på om det här är finska versionen av "Let's Dance" eller "Dancing With The Stars". Det ser ut så i alla fall med tanke på hur studion ser ut och man ser ett jurybord med tre personer. Men deltagarna!!??? Är ingen av dessa proffsdansare? Jag kan förstå om det är kändisar som dansar med proffsdansare men just här lät de bara kändisarna dansa....men så är nog inte fallet. Jag har svårt att se vem som är proffs och vem som är amatör, för det här är så ultra-tamt - så det känns som om de markerar. Eller tänker: "Nu ska jag bara ge 25 %". Jag skulle rösta ut alla. Även orkestern. Det här är den sämsta version av Bee Gees ikoniska musik jag har hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar