Antal Besökare

lördag 1 januari 2022

"Rock 'N' Roll Is King" - Electric Light Orchestra

Gott Nytt År på er alla Dagens Dans-Video-fans. Hoppas ni hade en trevlig nyårskväll. Dagens Dans-Video passar nog perfekt som litet soffhäng när man inte behöver göra nåt, utan bara kan titta på tv eller på min blogg och slappa. Nyårsdagen är väl också den dagen alla beställer pizza. Ingen orkar göra nåt i köket efter nyårsafton-supén. Då passar dagens video jättebra. Det är en sån där video som något fan klippt ihop och lagt på en annan låt. Så här får du massa olika kända och okända klipp från musicalfilmer satta till tonerna av Electric Light Orchestra's "Rock 'n' roll is king". Jag brukar roa mig med att försöka lista ut från vilka filmer klippen kommer ifrån. Här går jag bet på några av klippen. Men de är roliga att se ändå. Så nu vet jag vad jag ska leta efter.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar