Antal Besökare

fredag 1 oktober 2021

Max Kozhevnikov and Yulia Zagoruychenko "Matrix Ballroom"

Dagens Dans-Video är ett klipp från "America's Ballroom Challenge" 2008 när Max Kozhevnikov och Yulia Zagoruychenko gör en ballroom-rutin i bästa Matrix-stil. Det är fyndigt och sticker ut, och många av turerna liknar de ikoniska ögonblicken från filmen. Mina tankar far till Sean Banan och Ida Warg när de tävlade i "Floorfiller" som gick i TV 3 2006 - och där jag faktiskt var Huvuddomare i två år. Jag har hört rykten om att TV4 tänkte på mig som domare till "Let's Dance" men att jag valdes bort pga att jag varit med i "Floorfiller"..... Vet inte om det är sant, och jag vet inte heller om jag skulle ha tackat ja. Jag kan inte så mycket om just tävlingsdans och hur man bedömer sånt. Men jag minns Sean och Ida's nummer fortfarande. Det var så coolt - och det är klart dom vann den kvällen. Kolla själva:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar