Antal Besökare

tisdag 25 maj 2021

Todrick Hall "Twerking in the rain"

Dagens Dans-Video är en kul video från Todrick Hall. Nu är den förvisso 7 år gammal, men jag tyckte ändå att den passade idag, när vädret är så trist och det regnar hela tiden. Eller inte hela tiden, men mycket av tiden. Ska det här vara slutet av maj? Man blir ju tokig. Men å andra sidan blir man glad när man ser vad Todrick hittat på. En kul spoof på Gene Kelly's ikoniska scen när han dansar i regnet. Jag tror inte det finns nån människa i västvärlden som inte känner till det numret. Därför är det så lätt att parodiera, för alla vet vad ma parodierar. Jag är väl ingen älskare av twerking, vilket jag tycker känns lite porrigt och sexistigt - call me oldfashioned - men jag tycker det är too much. Men den här videon va kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar