Antal Besökare

fredag 5 mars 2021

Roberto Casalino "Ti Porto A Cena Con Me"

Dagens Dans-Video är en avancerad musikvideo till Roberto Casalino's låt "Ti Porto A Cena Con Me" (Jag tar dig på middag med mig). Många av er kommer nog, precis som jag, först att tro att dansarna är nakna, men när man vant sig vid de hudfärgade suspensoarerna så framträder ett sensuellt, varmt och ömt dansnummer koreograferat av Luca Di Nicolantonio. Dansar gör Alessandro Carradori och Gianluca Conversano. Jag vet inte varför man valt att göra den här koreografin på det här sättet, och jag vet inte riktigt vad sången handlar om. Men med tanke på titeln så rör det nog sig om en vanlig kärleksballad. Jag gillar videon och jag tror att det här är en video som skapar debatt och många kommer att ha åsikter om den. Bra. Rör om i grytan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar