Antal Besökare

lördag 2 januari 2021

Dansa in nya året "I'm so Excited"

Dagens Dans-Video är en riktig glädjespridare. En kille vid namn Tony Coates har förmodligen en stor samling musicalfilmer och har klippt ihop massor med Hollywoodstjärnor från olika filmer som nu dansar till Pointer Sisters "I'm so Excited". Bra redigerat så det nästan stämmer hela vägen, med handklappar och olika breaks. Det här blir man definitivt glad av att se, och nörden i mig börjar registrera VILKA filmer klippen kommer ifrån. De flesta har jag sett, men jag blir väldigt nyfiken på de klipp jag aldrig sett. Nu ska jag börja göra ett detektivarbete och leta fram dem. Till dess....titta, njut, skratta, dansa och titta igen. Sen kan du fortsätta och kolla på andra klipp som du missat. Scrolla neråt...eller leta i arkivet!! Ha en skön 2:a januari!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar