Antal Besökare

torsdag 10 december 2020

HÄR ÄR VIDEO NR 3.500!!!!! Mike Tyus "A River Runs"

A River Runs from Mike Tyus on Vimeo.

Idag kan vi fira att min blogg lägger nu upp video nummer 3.500 sedan starten!!!! Det är helt galet. Jag trodde när jag började att jag skulle klara av att lägga upp några hundra videos. Många är ju hämtade ur mina privata arkiv och går inte att hitta nån annanstans. (Jag skaffade videobandspelare 1978 och spelade in ALLT som hade med dans och show att göra och har kvar banden fortfarande). Andra videos har jag noggrant letat fram på nätet, andra har jag fått tips om eller t.o.m fans som skickat förslag. Fortsätt gärna med det. Om det är nåt ni saknar eller om ni har några förslag - skriv en kommentar eller skicka ett meddelande. Idag firar jag med ytterligare en Mike Tyus-video. Idag ännu häftigare än igår. Det här är suveränt filmat och otroligt fräck koreografi när Mike dansar med Joy Isabella Brown och Adrian Hoffman i ett stycke som kallas "A River Runs". HURRA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar