Antal Besökare

måndag 31 december 2018

Zurcaroh - all auditions and performances on America's Got Talent

Dagens Dans-Video är något fan som satt ihop alla framträdanden som österrikiska akrobat-dans-show-gruppen Zurcaroh gjorde i America's Got Talent. Otroliga framträdanden. Man hissnar och man får gåshud. Det är så energifyllt, så brutalt med vansinniga kast och lyft att både publiken och juryn nästan får hjärtslag. Samtidigt är det vackert och pampigt och otroligt välkoreograferat. Det blir en blandning av show- musical och cirkus. De har alltid något tema, något att säga och de utnyttjar alla på scenen och det händer ofta saker över allt samtidigt. Jag tycker att Zurcaroh borde ha vunnit för de skulle kunna gå in direkt på vilken scen som helst i Las Vegas och köra en show bara med de nummer de gjorde i programmet. Med dessa spektakulära nummer vill jag önska alla MrShowBiz-fans ett riktigt gott nytt år. Min önskan inför det nya året är att ni lämnar kommentarer, lägger till mig som bokmärke så ni kan gå in när ni vill utan att behöva bli påminda via Facebook varje gång - och sprid gärna min blogg till andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar