Antal Besökare

måndag 9 juli 2018

Maja Kuczynska - skydancing to "Chandelier"

Dagens Dans-Video gör mej ofta förvånad, då jag aktivt söker efter nya dansvideos att lägga upp och ibland hittar man saker man inte hade en aning om att de existerade. Jag blir upprymd av att jag fortfarande kan förvånas, häpna och få gåshud av saker jag inte visste existerade. Som det här. Jag har sett att det finns såna här "hoppa fallskärm inomhus"-aktivitetscenter, men jag hade aldrig fått tanken på att någon skulle använda detta för att utföra en koreografi. Tills nu, när Maja Kucsynska drar på sig overallen och hjälmen och går "skydancing" till Sia's "Chandelier". Det är svindlande, det är häftigt och ofta väldigt snyggt. Man skulle vilja se det i en video, utan hjälm och overall (och hundra turister som står och tittar). Som att dansa i rymden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar