Antal Besökare

måndag 6 augusti 2012

Dagens Dans-Video: Hans Dansar!!!

Dagens Dans-Video firar FEMHUNDRA VIDEOS. Idag har jag lagt upp en video om dagen i FEMHUNDRA DAGAR. Det brukar jag fira med att lägga upp ett klipp på de senaste hundra danserna. Den här gången tänkte jag göra nåt annorlunda och visa nåt jag aldrig brukar visa eller ens titta på. Det är när jag själv dansar!!! Här är det en Remix jag gjort av ett nummer vi framförde i "Lena-Maria Show" 1980 - med fokus på mina insatser (sorry ni andra) med inklipp från mina första tv-framträdanden; "Skogman efter Noter", "Små små ord av kärlek", "Häftig Fredag", "Kicks Show" och vår reklamfilm för Clearasil som gick på bio. Ja, jag var väl ingen superdansare direkt, men jag var ung och söt. Och smal. Happy 500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar