Antal Besökare

måndag 6 augusti 2012

100 NYA Dagens Dans-Videos

Sista klippet är 100 Dagens Dans-Videos till. Vilket innebar att jag var framme vid 465 stycken den 2 juli i år. Nu har jag hunnit få dit 35 stycken till - så nu är jag uppe i 500 DAGENS DANS-VIDEOS i sträck.  De flesta hittar du här på bloggen. De som lades upp på Facebook innan jag startade den här bloggen kommer att läggas upp som Favorit i repris på samma datum som de publicerades förra året, och jag fortsätter att lägga upp nya videos på Facebook och här samtidigt. Men här på bloggen hittar du mycket mer; bilder, privata videos etc.  (Obs. En del Dagens Dans-Videos har tyvärr plockats bort från YouTube - men det är bara ett fåtal. Inget man kan göra annat än att hitta nya klipp.) Happy 500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar