Antal Besökare

tisdag 10 juli 2012

Allsång på Skansen (förra året)

Ikväll har jag jobbat på "Allsång på Skansen" igen. Jag regisserade hela sju säsonger mellan 2004-2010 - sen klev jag av. Skönt att få vara ledig på sommaren. Men jag hoppar fortfarande in då och då och gör större specialgjorda shownummer för Allsången. Sen är jag med varje år och väljer låtar till sånghäftet där jag också satt ihop några potpurrier. Den här veckan hoppade jag in igen i rollen som regissör för kvällens avsnitt. Mitt f.d jobb gav jag till bästa Tine Matulessy i fjol och hon behövde lägga in en semestervecka i år och klart man ställer upp. Nästa vecka gör jag ett shownummer och den 31 juli likaså. Till dess får ni hålla till godo med en liten söt bagatell jag gjorde förra året med Marika och Angelica från Så Ska Det Låta när de framför ett potpurri på Anita Lindbloms låtar som jag satte ihop och iscensatte. (Och hu - så hemskt. Det står Anita LindHOLM-potpurri på textremsan....... Är det praktikanter eller bara okunskap??)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar