Antal Besökare

onsdag 30 oktober 2019

"Shallow" Michael Dameski & Charity Anderson

Dagens Dans-Video är en lite märklig video där fantastiske Michael Dameski dansar med Charity Anderson till Lady Gaga's "Shallow". Det märkliga är att båda är sensationellt bra dansare, men det här är så konstigt klippt att de spektakulära lyften eller momenten blir upphackade och nästan sönderklippta. Man får inget "flow" i numret. Sen är det lite märkligt att Charity bytt partner!! Hon har ju alltid dansat med Andres Peñate. De tävlade i "World of Dance" och har gjort massvis med framträdanden tillsammans med sin unika blandning av akrobatik, contemporary och passionerad lyrisk jazz. Superstarka bägge två och svindlande koreografier. Andres och Charity träffade Michael just i det tv-programmet och gjorde ett nummer tillsammans med Derek Hough. Kanske föddes nya konstellationer då? Jag vet inte. Jag tycker alla är grymma dansare och jag tycker naturligtvis att det här är bra, men jag är ändå lite lite besviken. Kanske är det redigeringen av videon som gör att jag inte blir så imponerad som jag borde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar