Antal Besökare

måndag 18 mars 2019

Faizan & Likith first runner up "High Fever"

Dagens Dans-Video är ett klipp ur den indiska dansshowen "High Fever" som sändes i Indisk Tv förra året. Jag har haft två klipp med förut här på bloggen med det osannolika paret Faizan och Likith. En ung kille och en liten liten kille. De är roliga, fyndiga och gör oväntade och komisk koreografi. De är samspelta och hela tiden pågår nån sorts charmig lek. Det ligger repliker här och var, och det är synd att man inte förstår dom. Det här paret gick långt i tävlingen (som jag inte begriper kriterierna i, vilka som ställer upp och hur sorteras man; solist, duo, grupp, ålder???) Jag tror att de blev tvåa. Otroligt kul. Jag häpnar lika mycket som juryn medan jag tittar och sitter här med ett stort leende på läpparna. Skriv in deras namn i sökrutan överst i vänstra hörnet så hittar du två videos till med killarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar