Antal Besökare

söndag 22 februari 2015

Favorit i repris: Lena Philipsson "Flesh and Blood"

Min blogg har hela februari "Favoriter i Repris" som tema, för er som missade när jag lade upp klippet för första gången. Här är några klipp ur den första show jag gjorde med Lena Philipsson. "Agent 006" 1991. Vi gjorde nog världens första Action-musical Live - det var t.o.m biljakter och väldigt avancerad teknik. Jag både regisserade, koreograferade och gjorde den spektakulära scenografin. Ett supergäng med hela 12 dansare och Anders Eljas live-band (hur rymdes vi?). Vi var före vår tid - med några små justeringar så skulle det här kännas ganska fräckt idag också. Då - minns jag att publiken satt och gapade av förvåning. Så - Lena, är det inte dags att dra på sig 006-dräkten igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar