Antal Besökare

söndag 26 maj 2013

FEM FAVORITER


Therese Carlsson på Base23 frågade mig om jag inte kunde börja göra listor, att t.ex "dina fem favoriter" eller så, för oss som inte hinner titta på alla videos". OK, Therese - nu inför jag en ny grej här på bloggen. För alla er som inte hinner titta på alla videos, se det här som en guide-line och titta på mina fem favoriter varje månad (även fast vi har en vecka kvar i maj). Det kommer nog att dyka upp fler listor - mina AllTimeFavorites och sånt. Men vi börjar med den här.

Nr 1: "Ladies" - Jan Malmsjö

Nr 2: Derek Hough & Jaimie Goodwin

Nr 3: Cookies - Ultimate Brawl 2013

Nr 4: DWTS "Locked Out Of Heaven"

Nr 5: Highlights ur "Pippin"

Ok. Nummer 4 kommer faktiskt från aprils spellista, men kanske gick många förbi, så den får vara med här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar