Antal Besökare

måndag 1 april 2013

Nu är jag ikapp med alla Favoriter


Sådärja - nu har jag hunnit ikapp. Jag öppnade den här bloggen runt den 23 mars förra året och började lägga upp Dagens Dans-Video här samtidigt som jag gjorde det på Facebook. För att inte tappa alla filmer jag redan lagt upp där, så la jag samtidigt upp en dagens Favorit i repris här - som motsvarade den video jag la upp som Dagens Dans-Video på Facebook samma datum året innan. Nu kommer jag att ta bort "Favorit i repris" eftersom alla de tidigare filmerna ligger här nu. (En del har däremot blivit bortplockade från YouTube - så jag kollar igenom listan då och då och försöker uppdatera eller hitta alternativ).  Detta innebär ju också att jag alldeles snart når TVÅ ÅR - med Dagens Dans-Video. Den 6 april kommer jag att ha lagt upp 730 videos!!!! Vilket motsvarar 365 + 365 videos. Det är rätt mycket. Och det finns fortfarande mer.......  Jag tackar alla fans för att ni följer mig och att ni blir fler och fler för varje dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar