Antal Besökare

söndag 11 november 2018

Zurcaroh "Adam & Eve in Heaven"

Dagens Dans-Video är en video som jag faktiskt trodde att jag lagt upp, men jag var så tagen av deras andra videos och framträdanden i "America's Got Talent" så jag tittade bara på den här. Så nu är allt återupprättat - här kommer den fantastiska österrikiska akrobat-dans-performance-gruppen Zurcaroh i sitt bästa framträdande när de återskapar Adam & Eva. Konstigt nog heter den "Adam & Eve in Heaven" (men Paradiset låg väl på jorden?) Gruppen tog sig så långt som till final, men här är dom i kvartsfinalerna. Dom vann inte hela tävlingen, även om det känns som om man skulle kunna flytta in det här på en scen i Las Vegas imorgon. Klicka på helskärm, dra upp musiken - så kommer du att precis som jag, få gåshud och rysningar flera gånger under numret. Allt är toppklass - koreografin, lyften och kasten, musiken, iscensättningen, ljuset..... Great great stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar