Antal Besökare

måndag 19 mars 2018

The Fitness Marshall "Me Too"

Dagens Dans-Video är en video med The Fitness Marshall - en kille som kör fysträning med dans på nätet - och IRL också. Det finns vissa work-out-tränare och så finns det The Fitness Marshall. Oerhört fascinerande. Jag vet inte om jag behöver en skäms-kudde eller om det är så bortom all kritik att det är roligt, peppigt och bra. Det är i alla fall svårt att slita sig från att titta på honom. Han rör sig bra och har roliga namn på allt - men det är så 'over-the-top' att jag skulle nog ha missat hela klassen och bara stått och gapat om jag hade varit på plats. Jag har lagt upp en video från The Fitness Marshall tidigare här på bloggen, men den här slår nog den. Och låten är "Me Too" av Meghan Trainor. Jag tror inte att själva "Me Too"-debatten fanns när den här låten kom. Och budskapet som Meghan har är inte riktigt samma. Upp och hoppa nu och följ med i träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar