Antal Besökare

torsdag 21 mars 2013

Favorit i repris: Shirley MacLaine - CHOREOGRAPHERS

1 kommentar:

  1. Idag ser Favorit i repris lite annorlunda ut. Det är nåt konstigt med YouTube ibland. Jag har själv lagt upp det här klippet. Det är inte borttaget och jag kan se att flera hundra personer sett det på min YouTube-sida. Men när jag försöker länka det hit till bloggen så finns det ingenstans. Det kommer inte upp på några sökmotorer. Helt obegripligt. Hör av er om det inte går att klicka på länken ovan. (Klicka på den blå raden med texten "Favorit i repris: Shirley MacLaine - CHOREOGRAPHERS".
    Jag la upp den som Dagens Dans-Video på Facebook den 21 mars förra året. Den kommer från mina privata VHS-samlingar och det är ett kul nummer ur Shirely's tv-special "Every Little Movement..." och här avhandlar hon hur de olika koreografer hon jobbat med; Fosse, Michael Kidd, Lester Wilson etc "skulle ha" koreograferat "Sweet Georgia Brown". Kul koncept och snyggt genomfört.

    SvaraRadera