Antal Besökare

torsdag 29 mars 2012

Hans Marklund's ShowReel

För ett år sedan började jag lägga upp en dans-video om dagen på min Facebook-sida. Först som en kul grej, och sen blev det bara att jag fortsatte. Det blev allt från dans ur musikalfilmer, shownummer, popvideos, egna videos från shower jag gjort etc. Fler och fler uppmärksammade filmerna och skrev uppmuntrande kommentarer, så jag fortsatte. De filmer jag själv lagt upp på YouTube hittade ut i världen och helt plötsligt fick jag kontakt med dansare och dans-kompanier i utlandet. Folk hörde av sig, bjöd in mig till sina communities på nätet och började skicka länkar och videos i sin tur till mig.
Nu är det dags att ta steget ut och göra en blogg av detta - så man kan skriva mer information och hitta allt samlat på ett ställe. Så från och med nu kommer jag att lägga upp Dagens Dans-Video både här och på Facebook. Hoppas ni vill följa med.




Jag inleder den här bloggen med min egna showreel - för att ge er en liten glimt av vad jag gjort på svenska teater- och show-scener och television sedan 1984. Den kommer att uppdateras snart då jag har hittat fler klipp på shower jag gjort - och de två senaste åren finns inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar